Uuendame e-poodi, seega võib hetkel ette tulla tehnilisi häireid. Palun anna meile võimalikest probleemidest teada e-posti teel: info@mimimood.ee
Vajad abi?

Korduma kippuvaid küsimused

Millal ma saan tellimuse käte?
Kui su tellimus on esitatud ja tasutud tööpäeval enne kella 14:00, saadame toote samal päeval. Kui sa valisid kullerteenuse, tarnitakse toode sulle järgmisel tööpäeval (esmaspäevast reedeni). Kui sa valid postiteenuse, saad 1-3 tööpäeva jooksul teavituse toodete kohalejõudmisest oma postkasti.
Üles
Kas Mimi Mood tooteid saab osta ainult interneti vahendusel?
Kahjuks on hetkel Mimi Mood tooted saadaval üksnes interneti vahendusel.
Üles
Kas tooteid on võimalik ümber vahetada/tagastada, kui need ei sobinud mulle?

Jah, kõiki veebipoest Mimi Mood ostetud tooteid on võimalik tagastada. Kui aga kahtled sobiva suuruse või mudeli valimisel, soovitame küsida meilt nõu. See aitab tihtipeale hoida ära hilisemad tagastustoimingud.

Kui soovid tagastada ebasobiva toote ja selle ümber vahetada, pead esmalt tegema tagastuse ning seejärel esitama uue tellimuse.

Lisainfo jaoks loe lähemalt kogu tagastusprotsessi kohta meie lehelt "Tagastused".

Üles
Kas Mimi Mood tooteid saab osta ka siis, kui elan välismaal?
Jah, kõiki poes olevaid tooteid saab osta ka siis, kui oled välismaal. Sel juhul pead tasuma vaid pisut kõrgemat saatmiskulu. Kui soovid osta tooteid välismaal, võta meiega ühendust e-posti teel aadressil info@mimimood.ee. Anname sulle infot selle kohta, kuidas on mugavam tooteid tellida ning nende eest tasuda ja aitame lahendada muud mured, mis sul võivad olla tellimisega seoses.
Üles
Kas toodete eest saab tasuda ka sularahas toodete kättesaamisel?

Sa saad tasuda sularahas kullerile siis, kui ta toimetab tooted sinuni, seda üle kogu Eesti.

Kahjuks ei ole võimalik sularahas tasuda siis, kui tellid tooted postiteenuse vahendusel.

Üles