TASUTA kohaletoimetamine Omniva pakiautomaatidesse alates 59 €!
Vajad abi?

Kasutustingimused

I. Üldsätted
  • 1.1.Need kasutustingimused (siit alates - Tingimused) on loodud selleks, et sätestada sinu (siit alates - Klient) ja veebipoe Mimi Mood (siit alates - Veebipood) õiguseid, mõlema poole kohustusi ja vastutust.
  • 1.2.Reeglid kehtivad Kliendile, kes kasutab Veebipoodi mingil moel - lehitseb tooteid ja valmistab ette tellimust, maksab toodete eest, esitab isikuandmeid, loeb Veebipoe informatsiooni, kommenteerib või teeb midagi muud, mis seondub Veebipoe kasutamisega (siit alates - Teenused).
  • 1.3.Tingimusi võetakse arvesse kui lepingut, mis sõlmitakse Kliendi ja UAB TENDENCIJA vahel (siit alates - Haldaja) (registrikood 301175557, KMKR EE102040793, juriidiline aadress - J. Kubiliaus tn 1, LT-08238 Vilnius).
  • 1.4.Klient, kes esitab tellimuse, kinnitab, et on põhjalikult lugenud Tingimusi ning mõistab nende sisu, nõustub kõikide Tingimustega ja lubab Tingimusi täita. Kui Klient ei nõustu Tingimustega ja ei kavatse Tingimustes kehtestatud kohustusi täita, ei ole Kliendil mitte mingit õigust kasutada Teenuseid.
  • 1.5.Veebipood on vabastatud igasugusest vastutusest kahju osas, mis on tekkinud Kliendi tegevuste tõttu, hoolimata sellest, kui Veebipoe Tingimustes on viidatud taolistele asjaoludele ning Klienti on teavitatud asjaoludest.
  • 1.6.Veebipoel on õigus neid Tingimusi igal ajal muuta ette teatamata. Kliendile kehtivad Tingimused, mis olid jõus ostu sooritamise hetkel.
II. Andmekaitse
  • 2.1.Klientidel ei ole kohustust toodete tellimisel registreeruda kliendiks, ent tellimuse tegemiseks tuleb täita tellimisvorm, kuhu tuleb sisestada tellimuse täitmiseks vajalik informatsioon: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, aadress, kuhu tooted saadetakse, telefoninumber, saatmisviis ning muu info, mille abil on võimalik tellimust täita.
  • 2.2.Kliendid, kes soovivad poe tooteid kommenteerida ja (või) arvustada ning luua "Soovinimekirja", peavad Veebipoodi sisse logima, sisestades oma e-posti aadressi ja parooli. Selle jaoks tuleb registreeruda järgneva infoga: nimi, e-posti aadress ja parool. Kliendil on õigus alati oma andmeid muuta, lisada või kustutada.
  • 2.3.Klient lubab Haldajal koguda, säilitada, organiseerida, kasutada ja hallata kooskõlas Euroopa Liidu ja Eesti Vabariigi seadustega Kliendi isikuandmeid, mis edastati Haldajale Veebipoe külastamisel või nendes Tingimustes sätestatud Teenuste või toimingute sooritamisel.
  • 2.4.Haldaja ei jaga Klientide isikuandmeid kolmandate pooltega, välja arvatud Haldaja partneritega, kellele edastatakse Kliendi isikuandmed üksnes tellimuse täitmise ja Teenuste pakkumise eesmärgil. Kliendi isikuandmeid võib jagada vaid nende kolmandate pooltega, kellel on selleks Euroopa Liidu või Eesti Vabariigi seadusandlusest tulenev õigus.
  • 2.5.Registreerudes ja tellimust tehes kinnitab Klient, et ta on täisealine isik ning tal on õigus Veebipoest tooteid osta.
  • 2.6.Registreerunud klient teeb kõik endast oleneva, et oma sisselogimisandmeid kolmandate pooltega mitte jagada. Klient kinnitab, et lahkub Veebipoe süsteemist siis, kui on oht, et kolmandad pooled võivad saada ligipääsu Kliendi andmetele, seda eriti avalike võrgustike kasutamisel (nt ülikoolis, kohvikus jms). Haldaja ei kanna mitte mingit vastutust, kui Klient peaks kaotama oma andmed või avalikustama need kolmandatele pooltele Veebipoe süsteemist lahkumata jätmisel või ise andmete jagamisel ning seejärel kahju saamisel.
  • 2.7.Klient kinnitab, et on teadlik asjaolust, et Veebipoes lehitsedes salvestatakse teatud andmeid "Küpsistena" (ingl. k "cookies"). "Küpsised" - on teatud andmefailid, mis saadetakse Veebipoest Kliendi arvuti kõvakettale. "Küpsised" ei anna Veebipoe Haldajale mitte mingit ligipääsu Kliendi delikaatsetele isikuandmetele. Haldaja kasutab Küpsiseid Kliendi arvuti tuvastamiseks, mis võimaldab seeläbi pakkuda parema kvaliteediga Teenuseid. Enamus veebilehitsejaid aktsepteerivad Küpsiseid vaikimisi, ent Klient saab ka Küpsistest keelduda oma veebilehitseja sätete kaudu. Pea meeles, et Küpsiste keelamine võib tuua kaasa tõrkeid Veebipoe Teenuste edastamisel ja toimingute sooritamisel.
  • 2.8.Haldajal on õigus igal ajal ilma ette teatamata piirata või peatada Kliendi ligipääsu Veebipoe Teenustele. Haldajal on ka õigus Veebipoe tegevust peatada või lõpetada Klienti teavitamata.
  • 2.9.Rohkem informatsiooni selle kohta, kuidas me teie andmeid kaitseme, leiate sektsioonist "Privaatsuspoliitika", mis on ühtlasi Reeglite lahutamatuks osaks.
  • Tutvun privaatsuspoliitikaga
III. Lepingu sõlmimine
  • 3.1.Tellimus loetakse esitatuks hetkest, mil Klient näeb lehekülge, mis informeerib edukalt esitatud tellimusest.
  • 3.2.Ostu-müügilepingu sõlmimise hetkeks loetakse seda, kui Klient saab tellimuse tegemisel või registreerumise ajal sisestatud e-posti aadressile kirja, mis teavitab toote/toodete tellimise kinnitamisest. Sellest hetkest alates on Klient kohustatud tasuma tellitud toodete eest määratud summas ning võtma tooted vastu.
  • 3.3.Ostu-müügilepingu lahutamatu osa on tellimuse kinnituskiri, kus on kirjas toodete liik, nende täpne kogus ja hind.
  • 3.4.Kõiki elektrooniliselt sõlmitud ostu-müügilepinguid säilitatakse turvaliselt Haldaja poolt.
IV. Tooted ja hinnad
  • 4.1.Iga toote kirjeldus viitab konkreetse toote omadustele.
  • 4.2.Haldaja ei ole kohustatud tooteid esitlema avalikult müümise jaoks.
  • 4.3.Veebipoel on õigus igal ajal muuta toodete tarnijaid ja tootevalikut.
  • 4.4.Veebipood ei vastuta mitte kuidagi ebatäpse ja (või) mittetäieliku info esitamise eest. Toodete värvid, kuju ja muud omadused võivad varieeruda vastavalt arvutiekraani omadustele ja (või) sätetele.
  • 4.5.Toodete hinnad on näidatud eurodes iga toote kirjelduse juures. Veebipood müüb tooteid tellimuse korral hinnaga, mis kehtis tellimuse tegemise hetkel ning selle hinnaga, millega klient on tellimuse tegemisel nõustunud.
  • 4.6.Toodete ostuhind sisaldab käibemaksu (KM).
  • 4.7.Toodete ostuhinna sisse ei kuulu saatmistasu. Saatmistasu maksab Klient.
V. Toodete eest tasumine
  • 5.1.Haldaja paneb tellitud tooted teele üksnes siis, kui on saanud kogu tellimuse summa kätte või kui Klient on valinud toodete eest maksmise kullerile kätte. Tellimus loetakse tasutuks siis, kui Haldaja arvelduskontole on jõudnud kogu tellimuse summa.
  • 5.2.Klient peab tasuma toodete eest mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist või mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul pärast registreerumisel või tellimuse tegemisel sisestatud e-posti aadressile saadetud tellimuse kinnituskirja saamist, kui valisid pangaülekande meetodi.
  • 5.3.Toodete eest saab tasuda järgnevatel viisidel:
  • 5.3.1Interneti vahendusel:
    • 5.3.1.1.Elektroonilise pangasüsteemi kaudu (Paysera).
    • 5.3.1.2.PayPali vahendusel.
  • 5.3.2Sularahas:
    • 5.3.2.1.Kullerile toodete kättesaamisel.
  • 5.4.Tasudes toodete eest "Pangaülekande" meetodil, peab Klient sisestama makse "Selgituse" väljale täpse tellimuse numbri, mis saadeti Kliendile tellimust kinnitavas e-kirjas. Kui Klient ei sisesta "Pangaülekannet" tehes täpse tellimuse numbri, ei garanteeri Haldaja tellimuse täitmist.
  • 5.5.Haldaja kohustub edastama korrektse informatsiooni maksete edukalt sooritamiseks. Haldaja ei võta vastutust vigade eest, mis on tekkinud panga, PayPali või Paysera maksesüsteemi kaudu (süsteemi haldaja on "EVP International", UAB, Mėnulio g. 7, LT-04326, Vilnius, Leedu; registrikood 300060819, KMKR LT100001261114) ning maksesüsteemi haldaja poolsete tõrgete eest, mistõttu võis Klient saada kahju. Haldaja ei võta vastutust ka vigade eest, mis on tehtud Kliendi poolt tellimuse eest tasumisel (nt valesti sisestatud tellimuse number, valesti sisestatud arvelduskonto nr vms) ning kahjude eest, mis võisid sel viisil tekkida.
VI. Toodete tagastamine
  • 6.1.Haldaja käsitleb toodete tagastamist kooskõlas Euroopa Parlamendi direktiiviga 2011/83/EU, mis sätestab tarbija kaitsmist kauglepingute korral: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX:32011L0083&qid=1403274218893
  • 6.2.Vastavuses 6.1. viidatud dokumendile, töötleb veebipood Mimi Mood klientide poolt esitatud tagastusnõudeid 30 jooksul alates tagastatud toodete kättesaamisest ning hindab tagastatud toote/toodete kvaliteeti ning organiseerib tagastatud toodete eest raha tagastamise.
  • 6.2.1.Tagastatavad tooted peavad vastama järgnevatele tingimustele:
    • 6.2.1.1.tooted ei tohi olla kantud ega kuidagimoodi kasutatud, tooted peavad olema sama väärtusega, mis algselt;
    • 6.2.1.2.toode tuleb saata originaalses pakendis ning see peab olema kaubandusliku välimusega;
    • 6.2.1.3.tootel peavad olema kõik sildid alles.
  • 6.2.2.Kaupa saab tagastada kahel viisil:
    • 6.2.2.1.tagastamine Omniva pakiautomaadi kaudu;
    • 6.2.2.2.tagastamine iseseisvalt muul viisil.
  • 6.2.3.Üheskoos tagastatava tootega tuleb saata ka Veebipoest Mimi Mood ostmise tõestus (KM arve või sularahakviitung).
  • 6.2.4.Kui Haldaja on tagastatavad tooted kätte saanud, annab ta 14 päeva jooksul Kliendile teada, kas toode vastas tagastamise nõudmistele. Kui tagastatav toode vastab sätestatud nõuetele, on Haldaja kohustatud tagastama toote eest tasutud summa.
  • 6.2.5.Toodete tagastamisega seotud saatmiskulud tasub Klient.
  • 6.2.6.Kui klient valib mittestandardse, kiirema tarnemeetodi, ei kuulu toodete tagastamisel tarne eest makstud summa tagastamisele.
  • 6.3.Kui Klient sai defektse toote ja Haldaja ei olnud varasemalt Klienti teavitanud toote puudustest, on Kliendil õigus nõuda müüjalt:
  • 6.3.1.defektse toote välja vahetamist korrektse toote vastu;
  • 6.3.2.toote hinna vähendamist;
  • 6.3.3.defektse toote parandamist tasuta mõistliku aja jooksul;
  • 6.3.4.kompensatsiooni defektse toote parandamise eest ise või kolmanda poole poolt, kui müüja ei suuda defekti parandada mõistliku aja jooksul;
  • 6.3.5.ostu-müügilepingu lõpetamist ning nõuda toodete eest tasutud summa tagastamist.
  • 6.4.Tooted, mille tagastamisele kehtivad erinõuded:
  • 6.4.1.Sukkpükse, sukki või sukahoidjaid ning kehasukki (Catsuit'e) saab tagastada või ümber vahetada ainult siis, kui neid ei ole kordagi selga pandud.
  • 6.4.2.Parfüüme, kehavärve, massaažiõlisid või geele saab tagastada või ümber vahetada siis, kui sa ei ole neid kordagi kasutanud ning pakend ei ole kuidagi kahjustatud.
  • 6.4.3.E-poest ja kauplustest ostetud kinkekaardid ei kuulu tagastamisele ega sularahaks ümber vahetamisele. Kui tagastate kinkekaardi eest ostetud toote, siis selle eest raha tagasi ei saa, vaid kinkekaart taastatakse endise summa ulatuses.
  • 6.5.Toodete Haldaja ei anna toodetele garantiid.
VII. Toodete saatmine
  • 7.1.Tooted saadetakse Haldaja või Haldaja poolt autoriseeritud partneri poolt: Kuller (DPD Eesti AS) või Omniva (AS Eesti Post).
  • 7.2.Haldaja saadab tellitud tooted Kliendile Kliendi poolt täpsustatud aadressile Eestis 1-5 tööpäeva jooksul alates toodete eest tasu kätte saamist. Klient nõustub, et eraolukordades võib saatmine võtta aega kaue. Kui Haldaja ei ole teatud asjaoludel võimeline tellitud tooteid saatma Kliendile, asendatakse toode sarnase tootega. Kui Klient ei ole nõus analoogse toote saamisega, tagastatakse Kliendile tasutud summa 7 (seitsme) tööpäeva jooksul.
  • 7.3.Kuller tarnib tooteid Eesti territooriumil esmaspäevast reedeni.
  • 7.4.Kui Kliendi tõttu ei ole kulleril võimalik tooteid kohale toimetada, lepib kuller Kliendiga kokku sobiva aja toodete üleandmiseks. Tooteid üritatakse uuesti kohale toimetada mitte rohkem kui kaks korda. Kui Klient ei saa kolm korda tooteid vastu võtta, tagastatakse tooted Haldajale ning Kliendil ei ole mitte mingit õigust nõuda kordussaatmist ning Haldaja ei vastuta mitte kuidagi selle eest, kui tooteid ei olnud võimalik Kliendile üle anda Kliendist tulenevatel põhjustel.
  • 7.5.Haldaja ega Haldaja autoriseeritud esindaja ei vastuta selle eest, kellele tooted üle antakse ning kas tooted antakse üle sama nimega isikule. See on Kliendi vastutus.
  • 7.6.Toodete vastuvõtmisel on Klient kohustatud üheskoos Haldaja või Haldajat esindava kulleriga kontrollima saadetise olukorda ning veenduma, et saadetis poleks rebenenud, katki ega mingil muul moel väliselt kahjustatud. Kui Klient märkab saadetisel väliseid kahjustusi, peab Klient seda ütlema Kullerile ning kirjalikult märkima, milliseid puuduseid märgati. Kui Klient ei tee seda, ei ole tal õigust esitada hilisemaid vastuväiteid Haldajale. Haldaja on vabastatud igasugusest edasisest vastutusest sellises olukorras.
  • 7.7.Kui Klient märkas toodete vastuvõtmisel kahjustusi, on ta kohustatud sellest koheselt Haldajat teavitama telefonitsi numbril +372 8801323. Haldaja teeb seejärel kõik selleks, et puudused kõrvaldada, kui puudused on tekkinud Haldaja või Haldaja autoriseeritud poole poolt. Kui Haldaja ei suuda selliseid puuduseid kõrvaldada mõistliku aja jooksul, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks õigusasutuste poole.
  • 7.8.Haldaja pakub võimalust tooteid kätte saada ka välismaal (väljaspool Eestit). Sellisel juhul saadetakse tooted postiteenuse abil. Teistesse riikidesse saadetakse pakke 7-20 päeva jooksul.
  • 7.8.1.Saatmise hind teistesse Euroopa liidu riikidesse - 6.90 €;
  • 7.8.2.Saatmise hind väljaspool Euroopa liitu asuvatesse riikidesse - 10.90 €.
VIII. Kommentaaride esitamine
  • 8.1.Registreeritud Klientidel on õigus postitada toodete kohta kommentaare ja arvamusi. Kõik Kliendid saavad saata oma sõpradele tootesoovitusi.
  • 8.2.Tooteid kommenteerides või soovitades kinnitab Klient, et informatsioon on tõene, täpne ja pole eksitav, ei riku kolmandate poolte õiguseid, seaduseid ega muid juriidilisi asjaolusid. Klient võtab toodete kommenteerimisel või soovitamisel täieliku vastutuse endale.
  • 8.3.Haldajal on õigus igal ajal kustutada ja (või) modereerida Kliendi poolt esitatud kommentaare.
IX. Kohaldatav õigus
  • 9.1.Tingimused on kooskõlas Euroopa Liidu ja Leedu Vabariigi seadustega.
X. Lõppsätted
  • 10.1.Kõik vaidlused, mis kerkivad antud Tingimuste täitmisest, üritatakse esmalt lahendada läbirääkimiste teel. Kui see ebaõnnestub, lahendatakse vaidlused Euroopa Liidu ja Leedu Vabariigi seadustele vastavalt.
Uuendatud 09.05.2018